Destek Olmak İçin

Destek Olmak İçin
Haytapshop tan Alışveriş Yapın

24 Ağustos 2011 Çarşamba

DİNİMİZDE HAYVAN SEVGİSİ

Bazı insanların hayvan sevmemesini ve onlara zarar vermesini anlarım.Derimki bu insandan ne beklersinki,Allah korkusu olmayan insan hayvanda sevmez insan da sevmez.Ama onun dışında Allahı ,Kitabı elinden dilinden düşürmeyen insanların koyduğum su kabını kırmasını,yemek yiyen yavru kediye kova ile su dökmesini ve mahallede hayvanları beslediğim için bana düşman kesilip kavgaya tutuşmasını anlamıyorum.Biraz inandığınız dinimizin hakkını verin lütfen.Bizim dinimiz çok güzel bir din ve YÜCE ALLAHIMIN yarattığı her canlıyı sevmeyi buyuruyor.Sevmek zorunda değilsiniz ama bari bizlere engel olmayın,ve beni de zorla günaha sokmayın bari...




5 yorum:

Elifin Terazisi dedi ki...

Vicdansızlar:(

ladygreenriver dedi ki...

çoook haklısın arkadaşım maalesef ki böyle insanlar çoook...hayvan sevgisi merhamet işidir.maalesef herkeze de nasşp olmuyor.ben kapalıyım evimde 2 kedim,kuşlarım balıklarım var ve elimden de sayısız kedi,köpek geçmiştir,bakıp,büyütüp ev sahibi yaptığım,kayınvalidem de kapalıdır onun da 13 sene kedisi vardı ama onu 3 sene evvel kaybettik..ama hala dışarıdakilere koşar...sülalede tek kapalı benim,annemler,kardeşim sülalem hep açıktırlar ama evde hayvan besleyen yoktur..sokaktakilerede benim gibi bakmazlar...ama dikkatimi çeken bir şey var ki kapalı olupta hayvan seven ya da besleyen daha az..dediklerinde çoook haklısın...olsun onlar da yaptıklarının karşılığını elbet görecekler bizler Allah a ve emirlerini yapmamakta ya da işimize gelenleri yapmakta davrandığımız sürece Allahın gazabından kaçılmayacağını burda ve ahirette biliyoruz bu yüzden biraz içim rahat..devamı da mail atıcam..

Gül den Dökülenler dedi ki...

Dediğin gibi bu tamamen bir yürek meselesi.Açık yada kapalı biraz merhameti olan zaten kıyamaz bu canlara.Ne insanlar var tipine baksan demezsin ki bu insan hayvan sever,ama bi bakıyosun elinden geleni yapıyor.Ama diğerine bakıyosun,mukabele mukabele geziyor,ama koyduğum su kabını tekmeliyor.Benim kuzen cuma namazına koşa koşa gider ama baktığım kedilere tekmeyi basıp doktorluk eder,benim en ufak yokluğumda kedilerimi toplayıp açlıktan ölsünler diye ormana atar.ondan sonra bende gösteriş içinmi gidiyosun o cumalara deyip günaha giriyorum ya:((

Gül den Dökülenler dedi ki...

Kimi kandırıyosun değilmi? Yüce Mevlamı kandıramazssın nasılsa,ancak kendini ve etrafını kandırırsın.Bu eziyet ettiğin tüm canlar sana hesap sormayacakmı sanıyosun? uffff çeneme vurdu gene çok hırslıyım ya

Begonvilli Ev dedi ki...

Yıllardır elimden geldiğince sokak hayvanlarına bakmaya, gerekirse tedavi ettirmeye çalışırım. Bu arada gördüm ki, bu işlerin şekilci dindarlıkla alakası yok. Yani görünürde çok inançlı bazı insanlarda merhametin zerresi yok. Tam tersi de olabiliyor. Her türlü yaşam tarzında hayvan ve insan sevgisi olan, duyarlı ve merhemetli insanlar olduğu gibi, anlayamadığım bir nefretle hem hayvanları hem de hayvanseverleri hedef alanlar var. Artık insanları görünürdeki halleri ile değil yaptıkları ile değerlendiriyorum.