Destek Olmak İçin

Destek Olmak İçin
Haytapshop tan Alışveriş Yapın

25 Aralık 2011 Pazar

Behlül Sultan ın Tahtı:))

Malum benim oğlan biraz iri kıyım,tek kişilik koltuğa ancak sığıyor,sepetinde fazla yamuk yumuk yatmasına kıyamadım ve sabah marketten büyük boy bir meyve kasası aldım,içine bebek takımlarımızı yerleştirdik,buyrun size MUHTEŞEM BEHLÜL TAHTI:))) Ama bu kedi milleti siz ne yaparsanız yapın canı nerde isterse orda yatıyor.Ben vatandaşa taht hazırladım o girmiş ufacık sedirde uzanan annemim dibine girmiş,bide kadını sıkıştırıp yayılmış bi güzel:)) serseriiiiii


2 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Aynı Şanslı...Neler alındı.Çıktı yine evden:))Tahtıda pek güzelmiş.
Sevgiler:)

Boncukçu dedi ki...

Aa .okk tatlı bunu nasıl kaçırmışım:))Aynısı da Minnoş yatışı. O göbüşünü mıncıklamak lazımdı şimdi.