Destek Olmak İçin

Destek Olmak İçin
Haytapshop tan Alışveriş Yapın

28 Aralık 2011 Çarşamba

Eyvah Apartmanı Kediler Bastııııı

Ahh bu kediler beni öldürecek.Bu akşam inanılmaz birşey oldu.Saat akşam 20.00 sularında karşı komşunun boş tabağını iade etmek için kapıyı bir açtım ki aman Allahım benim paspasın üstünde tek ayağında problem olan Oğluş oturmazmı???Hadi biri kapıyı açtı bu da içeri girdi diyelim.Be mübarek hayvan,apartman içinde çift merdiven var,hangi merdiven olduğunu da buldun diyelim yahu dairemi nasıl buldun:))) Yaaa yandım ben az önce aşağı kontrole indim bu gene içerde,bu sefer merdiven altındaki bebek arabasında uyuyor:( Ama olmazki kesin tantana edecekler apartmanda uf ya ufffff.Bi sürü polarlı kutular yaptım ne olur efendi gibi gidip orda yatsan:((

1 yorum:

Boncukçu dedi ki...

Bilir onlar. H:erbişeyi bilirler de, en çok da nerede bakılacaklarını bilirler:))