Destek Olmak İçin

Destek Olmak İçin
Haytapshop tan Alışveriş Yapın

22 Aralık 2011 Perşembe

Resim Gibi Kanaviçeler BAYILDIMMMMMM

Biraz kanaviçe yapmak istiyorum bu ara,gerçi yarım bekleyen bir hesap işi örtüm var ama:(( Geçenlerde çöpte kocaman bir resim çerçevesi buldum,gerçi sizlerle paylaşmadım ama siyah çerçeveyi beyaza boyadım,çok şık oldu.İçine acaba güzel bir pano mu işlesem diye düşünürken netten biraz kanaviçe tablolara bakayım dedim.Harika şeyler var,hangisi paylaşayım bilemedim ama kedili olanları tercih ettim,bakalım beğenecekmisiniz??? Ben orkideli olana bayıldım.Annem çok sever bu çiçeği,şubatta doğum gününe kadar belki bunu işlerim,bulunsun aklımın köşesinde...







                                  oy oy şu sepete bakınnnnnn

4 yorum:

Boncukçu dedi ki...

Çok güzeller ama çok zor değil mi:))

Begonvilli Ev dedi ki...

Bunlar çok güzel!!!!! Ba yıl dım!

Gül den Dökülenler dedi ki...

boncukçu valla bana da öyle geldi:) başlayabilirmiyim hiç bilemedim

begonvilli ev değilmi ama gerçekten harikalar

noyumberry dedi ki...

Daldaki kedili olana bayıldım:)
yapacakmış gibi fotoyu dosyama kaydettim:D belli mi olur belki yaparım:)