Destek Olmak İçin

Destek Olmak İçin
Haytapshop tan Alışveriş Yapın

31 Aralık 2011 Cumartesi

Sıkıntıdan Odayı Ters Yüz Ettim

Dün yaşadığım zehirli mama şokundan sonra açıkçası gecem huzursuz geçti,sağa sola döndüm durdum,sabah 7 de de bahçeye indim hemen.Allaha şükürler olsun hepsi turp gibi dolanıyor bahçede.Bugün onlara da yılbaşı menüsü hazırlayayım diyorum.Normalde GEMON konserve alıp veriyorum arada ama bugün BONNİE alayım da kuzucuklar da bayram etsin değilmi.Tabi sabah 7 de uyanınca canım sıkıldı bende odamda değişikşik yapayım dedim,Geçen gün küçük de olsa insanların nasıl güzel hobby odaları yada minnacık atölyeler oluşturduklarını görmüştüm internette.Ben çalışma malzemelerimi biraraya getirip kendime göre bir düzen oluşturdum.Duvara raf siparişlerimi verdim.Bu arada bugünün sorusu BU RESİMDE BEHLÜL NERDE?BULUN BAKALIM YUVASINI:)))


Hiç yorum yok: