Destek Olmak İçin

Destek Olmak İçin
Haytapshop tan Alışveriş Yapın

1 Ocak 2012 Pazar

2012 nin İlk ÜRÜNÜ

Daha önce çöpten çıkan kuş kafesinden BURDA bahsetmiştim.Kafesi beyaza boyayıp bir kenara koymuştum.Ne yapacağım konusunda kafamda bir taslak vardı ama bir türlü elim gitmemişti.Yeni yılda kocaman pembe bir mum hediye gelince bugün oturdum başına.Önce mumun üzerine yeşil bir kurdele ve pembe yapma çiçekler yapıştırarak mumu hareketlendirdim.Sonra kafesin alt kısmına yeşil dantel ve üzerine pembe saten kurdele geçirdim.Dışarı çıktığımda da kuş şeklinde bir buzdolabı süsü alarak kafesin üstüne kondurdum.Bakalım beğenecekmisiniz?Ben pek bi beğendim:)))


8 yorum:

Boncukçu dedi ki...

;Hem yaratıcı hem hamaratsın anacım, ne denir ki:)) pek güzel olmuş

Banuca dedi ki...

Çok şıııııık :)
Objeleri böylesine güzel biraraya getirmek.... harikasın :)

MİRAY TAŞKIRAN dedi ki...

Ayyy o çöpünüz neredeyse bende geleyim :D
HArika olmuş,ellerinize sağlık! SEVGİLER! ;)))

Gül den Dökülenler dedi ki...

boncukçu çok teşekkür ederimmmm mucuksss

banuca aman banu ablacım bunu senin gibi bir üstaddan duymakkkkk yeter valla:))

miray canım benim teşekkür ederim de biz o sizli bizli kısımları aştık sanırsam:))) ayrıca sen gel ben seni çöp çöp gezdiririm şekerim:))

MİRAY TAŞKIRAN dedi ki...

:D Evet doğru ! Öpüyroum çok ! ;)))

AslıASLI dedi ki...

Çok begendim çok güzel olmuş :) ellerinize saglık.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Amanın pek bir güzel olmuş.Ellerine sağlık.Kuşun kafesin üstünde duruşu çok güzel.
Sevgiler:)

hobivakti dedi ki...

Çok şirin olmuş. :)

Elinize sağlık.