Destek Olmak İçin

Destek Olmak İçin
Haytapshop tan Alışveriş Yapın

11 Ocak 2012 Çarşamba

Karman Çorman Post

Aslında hepsini ayrı ayrı yazmaya üşendim,havalar soğudu,canım sıkkın,bahçemdeki gözbebeğim Bihterim kayıp:((,moralim bozukkkkkk,elim hiçbir işe gitmiyor,sadece battaniye altında yatmak istiyorum:(( ama öyle oluncada  hayattan kopmuş gibi hissediyor insan...oyalanmak için bişeyler yapmak istiyorum ama şimdilik hepsi yarım yamalak...

Bu masa üstü lambamı koyu renkten beyaza çevirdim.Üst kısmını kaplamak
 için ince beyaz keten kumaşı işlemeye başladım,bakalım ne zaman tamamlanacak....


Bu siyah keçe defter çantası aslında el çantasıydı.Yaşıma başıma bakmadan 2 sene önce pasaj dan bir arkadaşımıza yaptırmıştım.Ama doğrusunu isterseniz hiç kullanmadım.Atmaya da asla kıyamam,o yüzden ağız kısmındaki sap ve fermurlı kısmı keserek çıkarınca tam da defterime uygun bir kap oluverdi...


Sıkıntıdan ne halt edeyim diye dolanırken,odamdaki boy aynamı da beyaza çevirmeye karar verdim.Lakin bu iş öyle lamba boyamak gibi değilmiş.Bu büyük parça daha astarlama kısmında zorladı beni.Ama bitince güzel olacak zannımca.Zira üstüne süslemeler yapmayı da planlıyorum.Amaaaaaa bakalım ne zaman:))

Bu resmi bugün kendime hediye aldım.İçindeki resmi ve özellikle renklerini pek sevdim.Fiyatı 3.50 TL

Eh onsuz olmazdı,bu ara hayatımdaki tek anlamlı şey behlülüm:)

Hiç yorum yok: