Destek Olmak İçin

Destek Olmak İçin
Haytapshop tan Alışveriş Yapın

10 Aralık 2011 Cumartesi

Bahçeden Son Haberler

 Efendim akşam yemeği saatinde bugün kuru mama yanında somon balığı konservemiz vardı.Benim ön bahçedeki ekip Behlül Bey,Bihter Hanım,tek bacağı sakat olan Oğluş ve en son aramıza katılan siyah beyaz kızımız Benek Hanım toplandılar
 Şu Bihter Hanımın duruşa bir bakın nasıl da kasım kasım kasılıyor değilmi?Bu kız inanılmaz yumuşak,daha bir defa tırnak çıkardığını görmedim.Güzel kızım benimmmmm.Ha bu arada unutmadan böyle yumuşak falan ama oğluş ve benek hanımın kabusu çünkü gördüğü yerde basıyor tokadı.Eeeee nede olsa ev sahibi:)))
 Aşağıda paspas üzerindeki Oğluş un arka ayağında ciddi bir yarası vardı.Sarmıştık daha önce maalesef sokakta yaşadığı için sargısı hemen çıkıveriyordu ayağından.Bu oğlan yaklaşık 10 gün ortadan kayboldu.Bişey oldu diye üzülürken bakın başına ne gelmiş.Bir hayırsever veteriner almış götürmüş tedavi edip tekrar bizim bahçeye getirmiş.Mucize gibi değilmi?Böyle hayırsever veterinerler de varmış.Adını ve kim olduğunu bilmiyorum ama kendisine bu minik dostum ve kendi adıma kocaman teşekkürler ve ALKIŞŞŞŞŞŞ
 Evetttt bahçemin son konuğu Benek Hanım.3gündür misafirim.İlk gün korkmuş olacakki bahçedeki ağaçtan merdivenle zor indirdim.Üstelik rengi simsiyah olmuştu.Ama birkaç günde bayağı temizlendi.Çok şaşkın ve şeker bir tip değilmiiiiii ablalarıııı???
 Benek Hanım minderi keşfediyor...
 Surata bakın yaaaaa tam ısırmalık bu kızzzz
 Benek Hanım Behlül Beyin üst katına taşınmış:):)
 Benek hanım suyu keşfediyor ve alt resme bakın kovanın kenarında nasıl yürüyor:))

İşte size bol resimli ve güzel haberler verebildiğim bir paylaşım.Tüm minik dostlar,onları sevenlere pati sallıyor.MIRKKKKK

6 yorum:

Boncukçu dedi ki...

Çok güzeller.Yuvalar da düşünülmüş ne güzel.

Ladamapalida dedi ki...

ßu Resimleri gördüğüme gerçekten çok sevindim bir kedim var benimde bende sokaktaki kedilere çok yemek ve su veriyorum ve artık tanıyolar bizi peşimizden ayrılmıyorlar.Kedimede arkadaş oldular oynuyorlar sürekli kediler çok tatlılar ayrıca :)

Tontirik Tarifler dedi ki...

çok tatlılar..Ah keşke benimde onlarla içiçe olabilme imkanım olsaydı..Küçükken öyleydim ta ki evlenene kadar..Uzun zaman oldu bir kedi okşamayalı :( Çok şey kaybediyor insan oysa hem kendinden hem duygularından..Onları çok seviyorum.:)

Nedret dedi ki...

Nasıl güzel bir grup:)) Korunaklı yuvaları da var, daha ne olsun:)) Evde bakmak şart değil ya, bu da çok güzel bir bakım işte. Sevgiler benden hepinize:)))

♥ PEMBE PATİ♥ dedi ki...

Bende gelcem sizin bahçeye yaw mav:))
Mırk:)

Gül den Dökülenler dedi ki...

Boncukçu sorma toki gibi evleri var:))

ladamapalida çok teşekkür ederim

çaçaron blog siz yinede sokakta gördüğünüz canların başlarını okşayın.bu pek çok duyguya bedel.sevgiler

nedret nedret hanımcım teşekkür ederiz..bizde sana sevgilerimizi yolluyoruz miyavvvvv

pembe pati oy oy gel gel pisi pisi:)))