Destek Olmak İçin

Destek Olmak İçin
Haytapshop tan Alışveriş Yapın

12 Aralık 2011 Pazartesi

Pekmezi Hatırlayalım Mı??

Çok uzun süredir sokaklarda bir sürü hayvana annelik yapıyorum diyebilirim,tabi elimden geldiğince.Bu süre zarfında hayatımdan bir sürü kedi geldi geçti.Ama bazısı insanın içine işliyor ve kayboldukları zaman unutulmuyor.İşte onlardan biridir PEKMEZ.Pekmezi bulduğumda 1 aylık civarıydı ve annesi onu terketmişti.Onu geçen kış bahçede bir kutuda büyüttüm.Günde 6-7 kere anne sütü ile besledim,2 saatte bir sıcak su torbalarını değiştirdim.Harika bir kedi oldu,inanılmaz cilveliydi ve apartmanın gözebeğiydi.Ama bu güzel kızım bir gece yok oldu ve bir daha gelmedi.Onun bakılacağı ve sevileceği bir yuvada olması için dua ediyorum....









4 yorum:

halime dedi ki...

pekmez inşallah ğeri döner:((((

Gül den Dökülenler dedi ki...

halimecim maalesef imkansız çünkü kaybolalı nerdeyse 1 yıl olacak:(((

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

İçim burkuldu:(

Gül den Dökülenler dedi ki...

gönülcüm benim de her hatırladığımda içim acır:((